6 ögonblick från mobilkameran

 
 
Jag har kämpat med ett ångestfyllt bröst så länge och jag känner mig mentalt tömd på all energi. Det har släppt lite i takt med tårar och känslan av att våga släppa kontrollen. Jag vill berätta mer när jag själv vet mer. 
 
 
Vi har tagit det lugnt nästan hela februari. Jag har haft kameran legat på hyllan även då världen varit vacker utanför. 
 
 
Med ett litet avbrott för 6 månaders/syskonbilder och jag blir så full av skratt av denna bild. Det är inte alltd lätt att vara foukuserad. 
 
 
Vi har i dagarna eldat upp all ved. Det har varit riktigt, riktigt snorkallt på ren svenska och i ett gammalt hus är det svårt att hålla kvar värmen. Tacksamheten att kunna sitta här. Klumpen i magen när man hör om människor som fryser ihjäl. Perspektiv. 
 
 
Den här bilden är gammal nu. Ni kanske minns det här inlägget
Jag snörade på mig löparskorna en dag i december förra året och häromdagen sprang jag 1 mil. Den här bilden får stå för känslan i kroppen. Endorfinerna blandat med känslan av att klara vad som helst. 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Anonym:

❤️❤️❤️

#2 - - Ulrika:

så finstämda ögonblicksbilder, så hårt med ångesten i bröstet. och halleluja för endorfinerna, de kan lindra mycket.

Upp