Bilder från en tisdag.

 
Startade dagen med katterna framför kaminen. Det är inte många timmar utomhus för dessa små just nu. Så fort vi tänder i kaminen så ser det ut såhär. 
 
 
Nu har isen lagt sig på sjön. En januaridag som denna blir jag lycklig av. 
 
 
Det blir hon också. Snön är bland det bästa hon vet. 
 
 
Solen orkar sig lite högre för varje dag som går och jag känner hopp i att vi bara har allt det där ljusa framför oss nu. Hur härligt är inte det? 
 
 
En ledig tisdag passar det bra att baka kanel och vaniljbullar, så det gjorde jag. 
 
 
Sedan hämtade jag upp några av mina egna framkallningar på posten. 
 
Det var lite från en tisdag hemma hos mig. 
Hjärta gärna om ni gillar inlägg som dessa. 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Martina:

Älskar den bilden.. Såg den hos fotografiska...Kan man köpa? :)

Svar: Har mailat dig. :)
angeliqe.blogg.se

Upp