Några februaridagar och vad jag haft för mig.

 
 
Solen i februari. Packar väskan med förmiddagskaffe och så går vi en sväng innan vi sätter oss på en brygga vid sjön. Vänder ansiktet mot solen och inser hur mycket jag påverkas av vädret. Ungefär hur mycket som helst. 
 
 
Försöker träna på självporträtt men det slutade med att Binja fick vara med.
Kanske inte helt otippat. 
 
 
 Inför alla hjärtans dag hade jag mina 3 favvortjejer framför kameran. Det blev en gåva till pappa i familjen, fint va? 
 
 
Tre bilder jag gillar lite extra mycket. 
 
 
Och så har jag ett samarbete på instagram med ARTYSWEDE 
Helt förälskad i detta print, och det passade verkligen i vårt nymålade sovrum. 
 
 
Sol och frost. 
Den vackra vintern vi hade har bytts ut mot slask och leriga grusvägar, bland det värsta jag vet. 
Jag försöker hitta dessa vackra stunder i vardagen nu, för att på riktigt överleva innan våren kommer. Jag läste att det är ca 35 dagar dit. Det går fort. Intalar jag mig. 
 
 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Isabell:

Vilket underbart självporträtt. Vill också alltid ha med djuren, kanske för man känner sig mer som sig själv då?

KRAM och snart, snart är våren här.

#2 - - nillashalsaharmoni:

Hej !
Underbara bilder! Idag skiner SOLEN här på västkusten... ja, nu vill vi ha vår!
Soliga hälsningar, Gunilla

#3 - - nillashalsaharmoni:

Underbara bilder! Idag skiner solen här på västkusten och det är UNDERBART! Vi vill ha VÅR!
Kram Gunilla

#4 - - Kate:

Du är en fantastisk fotograf, och bilderna blir magiska! Familjebilderna slår studioportätter med hästlängder!!
Vårdagjämning på onsdag... men imorgon får vi ca 15 cm nysnö. Men jag lägger ingen energi på vädret, det är som det är och blir som det blir!!
Stora kramen och trevlig lördag till Dig!
Kraaam Kate

Upp