Jordgubbar med gräddmjölk, nyckelpigor och en massa kärlek.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder från en fotografering i somras. 
 
Jag tycker verkligen väldans mycket om att fotografera människor mer i farten, det mindre uppställda och mer äkta. Det brukar oftas bli att det är jag och barnen i familjen som busar och har kontakt till största del och föräldrarna får bara haka på. Det är nere på deras nivå det skapas. Vi plockar blommor, pratar om trasiga elefanter och så försöker jag hänga med. Den här familjen väntar bebis och jag har svårt att välja några favoritfoton, så ni får en hel drös. Vide har världens finaste lockar och är full i bus. Jag får känslan av barndom med uppskrapade knän, myggbett och smutsiga fötter.
Jordgubbar med gräddmjölk, nyckelpigor och så en massa, massa kärlek. 
 
 
Fotografi | |
#1 - - Mia Ohlson:

Asså jag verkligen älskar dina bilder. Den inspirationen du ger, glad över att jag hittade dig.

Svar: Men fina du, tack! <3
angeliqe.blogg.se

#2 - - Anonym:

Älskar bilderna😍

Upp