Oktober oktober oktober

 
 
 
 
 
 
 
Mitt oktober. 
 
- Sådär, inte riktigt redo att ta farväl av sommaren, men blev ändå lycklig i själen av kalla, dimmiga mornar.
 
- Ätit svampsoppa ungefär 3 dagar/veckan. Lyckan att kunna plocka sin lunch/middag i skogen. 
 
- Många, långa promenader med mitt yrväder till hund. 
 
- Sovit, sovit sovit. För ett tag kände jag att jag tappade lite av kraften och kroppen sa ifrån. 
 
- Påbörjat renovering av sovrummet. Här får jag jobba med mitt alldeles för korta tålamod och det kan ju vara bra ibland. Rom byggdes inte på en dag osv.. 
 
- Varit mycket ensam och känt lugn i det. 
 
Oktober, fint ändå. 
 
Vardag | |
#1 - - Emma:

Alla bilder är så vackra men tredje bilden är rent magisk! Hoppas att den kommer gå att köpa på printler snart 😍🧡

Svar: Men åh, tack! Ja, jag kanske skulle lägga upp den där. <3
angeliqe.blogg.se

#2 - - Sara:

Så fina bilder!

Svar: Tack snälla! <3
angeliqe.blogg.se

#3 - - Heidi:

Alltså jisses, det går nästan att ta på krispigheten i luften på den första bilden. Den är verkligen helt magiskt vacker!

Svar: Tusen tack fina du!
angeliqe.blogg.se

#4 - - Wilda:

Hjälp dina bilder får mig alltid att liksom försvinna in i dem och den värld de ger mig. Tack för det! <3333

Svar: Fina du! Tack tack tack! <3
angeliqe.blogg.se

Upp