Junikvällar.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
  Jag har sommarben och smutsiga fötter. Solblekt hår och bruna axlar. Jag har fotogaferat nästan allt jag fotograferat i solnedgångar. Jag går barfota, badar så ofta jag kan och äter solvarma smultron om kvällarna. Sovrumsfönstret står alltid öppet och det doftar rosor överallt. Jag kliar på myggbett, äter alldeles för mycket glass och önskar att jag kunde leva på lättsaltade chips utan att få näringsbrist. Vi tar turer i skogen på kvällarna, runt på skogsvägarna jag kan alla kurvor på. Juni. Du var fantastiskt fin. 
Vardag | |
#1 - - Emmelie - mamma till två och sjuksköterska.:

Du sammanfattar allt med sommaren som jag älskar, jag ska bli bättre på att göra såna enkla saker också. För det du beskriver ger verkligen liv. Kram

Svar: <3 <3
angeliqe.blogg.se

Upp