En dag i december.

 
 
 
En ledig onsdag.
Jag bakar lussebullar med vaniljsmör och spelar Nat King Coles, Oh holy night på repeat.
Så fin! 
 
 
Och idag sken solen igen. Vi skyndar oss ut bland tallar och granar och frosten prasslar under skor och tassar. Jag drar luften långt ned i lungorna och håller tummarna att snön ska hitta hit. 
 
 
Sedan hänger vi framför kaminen och jag somnar en stund med hennes huvud mot min axel. 
 
 
När solen går ned kommer fina tjejer på besök och vi tänder änglaspelet och äter nybakta bullar. Sedan går barnkanalen på och tre hundar busar runt fötterna. Vardagsstunder är ändå dom bästa stunderna.
 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Mia Ohlson:

Älskar dina bilder 💕 just nu jobbar jag alldeles för mycket och hinner inte vara ute i min kära skog. Tröttsamt. Mörkret håller på att besegra mig. Men snart, då är det jul och ledighet. Och så längtar jag också efter snön 🌨

Svar: Ja och nu har det vänt, äntligen! Trodde mörkret skulle ta mig med.. Men nu är det värsta över och kanske kommer inspirationen tillbaka nu. Hoppas du finner tid till att göra allt det du vill och behöver. Stor kram!
angeliqe.blogg.se

#2 - - Emma Thun:

Men visst är dom!? Hurra för vardagen!

Svar: Ja, hurra! <3
angeliqe.blogg.se

#3 - - Joré Dirgélaité:

Så himla mysiga bilder! Och lussebullar med vaniljsmör låter supersmarrigt!

Svar: Tack rara du!
angeliqe.blogg.se

#4 - - Maria Pettersson:

Det ser ut som om du har haft en mysig dag :)

Svar: Det var en mycket mysig dag!
angeliqe.blogg.se

#5 - - Wilda:

Så stämningsfullt och vilsamt inlägg. Tack för att du gör det du gör. Det ger så mycket till mig. En plats att landa på lite extra.

Svar: Fina fina! Tusen tack, det värmer så i hjärtat att du känner så! <3
angeliqe.blogg.se

#6 - - Kate:

Följer dig på instagram, och först idag fick jag se att du även har en väldigt fin blogg... Så fina foton. Älskar naturfoton!
Lägger till Dig på min blogglista så jag ser alla nya inlägg.
Kram och god fortsättning// Kate

Svar: Tack så mycket Kate och välkommen hit också! Ska försöka uppdatera här lite oftare, älskar att skriva och det blir mer av det här inne. Kram till dig!
angeliqe.blogg.se

Upp