Augustiglimtar.

 
 
Första augusti kom med första dimman och mitt fotografhjärta slog frivolter. Augusti är favorit hos mig och jag hoppas på många fina stunder. 
 
 
Det finns fortfarande söta små smultron i skogen och jag fick besök av en familj som ville bli fotograferade. Jag älskar ju som bekant att fota i mjukt kvällsljus och inget undantag denna gång. 
 
 
Så jag tog med dom ut i skogen och till mina favoritställen.
Ska visa er sedan, så många fina bilder från denna kväll. 
 
 
Jag är hundvakt några timmar och tanken på att ha tre små hjärtan på varje promenad gör mig lite svettig. Det här är Binjas mamma och syster. Binja till höger, mamma Mimmi i mitten och syster Ambra till vänster. Det är så kul att de går så himla bra ihop. 
 
 
En kväll på skogsvägar, bland det mysigaste jag vet.
 
 
Kaffe med på tur är ett måste, bara stanna någonstans i djup skog . Vi pratar om livet, om sommaren och om tiden som kommer, men det skönaste är ändå att kunna vara tysta i varandras sällskap. 
 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Angelica:

Älskar dina bilder, så otroligt fina stämningar & känslor du fångar! Du är en stor inspirationskälla!

Är lite nyfiken på vad du använder för utrustning och hur du tänker när när du fotograferar!

#2 - - Emma Thun:

Dimma alltså - vi håller tummarna tillsammans för att hösten skall bjuda på många vackra morgnar. <3

Svar: Ja, jag älskar augustimornar! Dimma, lite klarare luft men ändå sommar på dagarna. <3
angeliqe.blogg.se

#3 - - Johanna:

Vilka härliga bilder! Jag älskar att titta på dina fotografier!!

Svar: Tack snälla du! <3
angeliqe.blogg.se

#4 - - Emmelie - mamma till två och sjuksköterska.:

Åh jag önska jag kunde känna samma som du angående augusti. Jag känner bara vemod över att sommaren snart är slut. över att luften blir svalare och hösten närmar sig. Underbara bilder, som alltid.

Upp