När jag tänker på sommaren.

 
 
 
 
När jag tänker på sommaren så tänker jag på solnedgångarna. Det är därifrån jag har flest bilder ligger sparade. Den gyllene timmen, timmen där tiden och dagen saktar ner och alla dofter träder fram extra starkt. När jag går i skogen och myggen surrar kring mina ben. Doften av varm skog. När barnskratten från sjön tonar ut och kvällen vibrerar. När jag får krypa ned i nytvättade lakan som torkat i vinden och somna på hjärtats bröst, som doftar solvarm hud. Alla de där små ögonblicken är sommar för mig. Och sedan vaknar jag tidigt för jag vill inte missa en enda sekund av sommar och på alla de platser där jag går i solnedgång vandrar jag i morgonsol och dimma och jag får nypa mig själv i armen för att allt är så vackert. 
Vardag | |
#1 - - Thessan:

Wow wow. Så fina bilder! Älskar verkligen känslan i alla dina bilder!

Svar: Tack, vad glad jag blir!
angeliqe.blogg.se

Upp