Hemma.

 
 
 
Några glimtar från vårat hem. 
 
Jag vårstädar, längtar efter värmen och tänker att den här våren aldrig kommer att komma till oss. Men jag känner att inspirationen och kraften börjar komma tillbaka till mig. Jag saknar den här platsen, även om den är ganska tyst just nu. Jag tycker ju verkligen om instagram, men det saknas en plats för mina tankar och ord, känslan av att  nå ut på ett annat plan, ni vet. Är ni kvar här hos mig? Hur har ni det? 
 
Glöm inte hjärtat om ni gillar. 
 
 
Vardag | |
#1 - - Emma:

Även för en vinterälskare är suget efter det gröna spröda stort. Några dagar känns det nära men så återvänder det kalla snöblandade regnet igen och plötsligt är gårdagens sol som bortglömd...men nu måste det ju ändå vara nära?

Svar: Ja, nu börjar det faktiskt kännas som vår!
angeliqe.blogg.se

#2 - - Emma:

Går in här varje dag. Saknar dina inlägg och hoppas alltid att du ska ha publicerat något fint. Följer dig på Instagram men det känns mer personligt att läsa någons blogg. <3

Här uppe i Piteå har vi bara skymtat våren, några riktigt fina dagar har vi haft men längtar tills att vi slipper minusgrader på nätterna. Längtar liksom efter regn, det som jag annars gillar minst. Men till och med en vinterälskare som jag måste medge att vår och vitsippor och maskrosor ändå är himla härligt!

Svar: Åh, men tack! <3 Här är det också minus på nätterna men det börjar likna lite vår nu med regn, snödroppar och hopp om livet. Haha! Kram till dig!
angeliqe.blogg.se

#3 - - Emelie:

Fint och vilsamt ni har det! Måste fråga hur/med vad du målat plankväggen? Håller på att bygga här hemma och velar över målning och din var ju jättefin!

Svar: Tack! Vi har inte målat den, plankorna är köpta så och jag hade en tanke att måla den en vända till men det blev inte så.
angeliqe.blogg.se

#4 - - CJ:

Jag läser. 😘

#5 - - Rania {Northbound Journeys}:

Åh så otroligt fint ni har det hemma, väldigt inspirerande - älskar naturmaterialen och de jordiga färgerna! Jag finns då kvar här och blir glad när du skriver :)

Förstår vad du menar, Instagram är härligt men man får ut mycket mer tankar på bloggen. Känner för övrigt också inspirationen återvända i samband med våren, ljuset och värmen, det är härligt!

Upp