Söndagsglimtar.

 
 
 
Söndagskväll i skogen. Vi dricker kaffe i tystnaden och så väntar han tålmodigt på att jag ska bli klar med allt det där jag brukar göra när kreativiteten tar över. Ikväll är ljuset magiskt och jag jagar solstrålarna mellan träden. Han bara ler när jag rabblar på om hur vackert det är, just här. Vi sitter en stund och pratar om helgen och att det redan är söndag. Tiden, aldrig stilla. Imorgon lämnar jag 20-nånting åldern och helgen har varit lagom festlig med mina allra närmsta och jag känner mig älskad och varm i själen. 
Vardag | |
#1 - - Emma:

Då får man ju säga grattis! Och tack till honom som tålmodigt väntar så vi andra får möjligheten att ta del av det vackra via dina bilder.

#2 - - Elin [ n e v n a r i e n ]:

Men alltså huuur underbart fint <3 Älskade sol <3 Grattis i förskott :D

#3 - - Amanda:

Grattis!
Bilderna ser magiska ut.

#4 - - Wilda:

Grattis! och åh så mycket känsla <333

Upp