Fredagsord.

 
 
Sedan sist har jag; 
 
 
 
 
- Tagit några porträtt på min fina lillebror.
Vi är så lika och så himla olika. Han är tidsoptimist och knyter skorna i fem minuter. Det finns ingen som jag skrattar så mycket med, och samtidigt kan bli så arg på. 
Vi delar samma temprament och jag ser lite av min rastlösa själ i honom, också.
Han kommer alltid vara någon jag vill ta hand om. 
 
 
- Suttit på en sten i skogen och försökt grunda mig och hämta andan. 
 
 
- Haft tid hos kuratorn och varit med på mitt första pass mediyoga. Det är mycket känslor i kroppen men det är okej och jag följer bara med, låter allting ta den tid det tar och försöker acceptera. Acceptera och släppa. 
 
 
- Ätit för många mandariner. Kan. inte. få. nog. Och tänkt att oktober måste vara kortare i år? 
 
 
- Gått långpromenader med tillhörande kaffepaus i skogarna utanför dörren. Ensam eller med vänner.
Det här, så viktigt för mig. 
 
 
- Träffat den här minimänniskan som tillhör en av mina allra bästa vänner. Kärleken. 
 
 
- Känt mig fin i min nya uggleblus när jag för en gångs skull inte hade arbetskläder/mjukiskläder på mig. 
 
 
 
- Blivit alldeles hänförd av den där första, kalla och stjärnklara kvällen. Står ute på åkern i över en timme och stjärnorna och himlen både skrämmer mig och ger mig glädjepirr i magen. 
 
 
Vardag | |
#1 - - Kristine:

Så mye fint! Håper du får ei fin helg :)

#2 - - Emma:

Fantastiskt porträtt på din bror!

#3 - - Johanna:

Underbara bilder som vanligt! Så mycket själ <3

Upp