Lördag och den första snön.

 
 
 
 
 
 Den allra första snön föll under morgonen, jag blir som ett spralligt barn som trycker näsan mot fönstren i väntan på tomten under julafton. Efteråt värmde vi oss framför kaminen med nybryggt kaffe och livet kändes ljust. Jag vill genast adventspynta. Och värma glögg, men mest för doftens skull. Istället för allt det där la mig en stund på sängen med mina älsklingar och där somnade vi en stund. Lördag, så himla fint. 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Vara med Naturen : josefin:

Är likt dig lika euforisk när den första snön dalar... Nästan som att just det kan vara svårt att veta vad man ska göra och timmarna känns långa av en kombination av lycka och väntan😊😊 väntar fortfarande på denna känsla nere i Svenljunga men hoppas på att den snart knackar på min dörr 🎉🎉

#2 - - Kristine:

Dette var fint! Og åh, som jeg lengter etter de første store snøfnuggene som legger seg på bakken og i trærne og på hustakene.

#3 - - Sara:

dina vackra vackra bilder!

#4 - - Birte:

Första snön är magisk! Såg inte den falla i lördags utan vaknade till en vit värld. En underbar dag! Nu längtar jag efter att få se snöfall, då kommer jag sitta pressad mot fönsterrutan eller springa ut och dansa i snön ❤

#5 - - Wilda:

Så vackert! <3

Upp