En helg i mars.

 
 
Försökt mig på ett helt vanligt självporträtt med ögonkontakt. Det är ju inte alltför ofta ni ser mig här. Såhär ser jag ut alltsomoftast. Trassligt hår och grå topp. 
 
 
Druckit rödvin och ätit tapas hemma hos storebror med tjej. Sovit på deras soffa och gått morgonpromenad i ett kallt Kopparberg. 
 
 
Ätit ännu mer, här hemma hos Jenny där hon som alltid dukar upp fullt bord med godsaker. Plus för eko, gluten och sockerfritt. Mums! Förstår inte hur hon bara fixar på en höft sådär. 
 
 
Har jag sagt att jag ÄLSKAR fönsterljus? Nu vet ni. Vi pratar ikapp oss om livet och om den här vårvintern som verkar vara ungefär hur lång som helst. 
 
 
Den här lilla fisen har fyllt ett år, självklart firar vi med grisöron, partyhatt och en tid hos vetrinären för 1 årsspruta. Men det vet hon inte än. 
 
 
Det var den helgen och nu är det måndag.
Solen skiner från blå himmel och jag ska klämma in en lunch med en vän innan kvällsjobb. Fint! 
 
 
Vardag | |
#1 - - WWW.angusfoto.blogg.se:

Superfin helg!

#2 - - Rebecca:

vad mysigt det ser ut!

#3 - - Emma:

Fotot på din fina hund alltså, så ljuvligt! De gåtfulla lite sorgsna ögonen och kontrasten med paryhatten <3

#4 - - ISA:

du är fantastiskt fin ju! mer selfies säger jag ;)

Svar: Tack vad fin du är! :)
angeliqe.blogg.se

Upp