Tisdag, vårkänslor och dagens kontor.

 
 
 
 
 
 
Vilket underbart väder, det gör verkligen underverk med mitt humör!
Att det sedan känns lite väl tidigt med takdropp, fågelsång och torr, grusig asfalt är något jag inte tänker ägna en tanke åt just idag. Jag känner hur inspirationen fyller mig från huvudet till tårna och denna tisdag är den bästa tisdagen på länge. 
 
Jag kommer hem till Elin, vi mumsar frukost och dricker några för många koppar kaffe, pratar ikapp oss om livet och det känns som jag alltid känt henne. Vi jobbar ihop när tiden finns och jag är så glad, som jag sagt förut, att ha någon i min närhet som är lika kreativt galen som jag själv. Vi fortsätter med produktfotografering till hennes webbshop, men jag kan inte låta bli att gå bananas i hennes hem varje gång jag är där. Det finns alltid en ny vinkel att fota och vi har sällskap katterna mest hela tiden. Och ljuset, ljuset! Jag blir stående i dörröppningen till hennes sovrum och jag vill gråta en skvätt, eller kasta mig ned bland kuddar och solstrålar. 
 
Tack för denna dag, livet. ♥
Fotografi, Inredning, Vardag | |
#1 - - Anonym:

Det är exakt så ju fina du! Det är dom bästa dagarna när du kommer på besök. ❤

Upp