En helg i februari.

 
 
Produktfoton till kommande webbshop. 
 
 
Lovis. Charmtroll. 
 
 
Två av mina bästa tjejer i världen. 
 
 
Kaffe med storebror, lillebror, en hög med hundar och så vidare..  
 
 
Storebrors tjej matchar naturen och hundarna. 
 
Helgen fick andas återhämtning och reflektion. Jag har sovit, ätit, sovit igen och umgåtts med människor som betyder allt. Däremellan har jag jobbat med produktbilder och busat med hundar. Hoppat i sängen med Lovis och Elsa, bakat sockerkaka och druckit alldeles för mycket kaffe. Att två dagar kan gå så fort och innehålla så mycket. Dagar som betyder mycket i en salig blandning av skratt, några tårar och närhet. Och en stilla stund framför kaminen på spikmattan. Total tystnad och avkopppling.
 
Det är måndag igen och jag ska kicka igång den här veckan, alldeles, alldeles strax. 
 
Hoppas ni haft en fin helg och tack för att ni peppar och finns här med mig! ♥
Vardag | |
#1 - - Emma:

Alla dina foton är så vackra. Till och med produktfoton får du att bli ljuvast fotokonsten värd en vägg på slott.

#2 - - Miss Marie:

Hello vad fint! Den där kakan såg god ut, har du recept? Och webbshop låter spännande! Är det din?

Svar: http://www.tasteline.com/recept/sockerkaka-vaniljdrankt-sverigekaka/ Kika in där, så jäkla god! kram
angeliqe.blogg.se

#3 - - Rania%20%7BRowan%20Tree%7D:

Så otroligt vackra bilder, allihopa - precis som vanligt. Produktbilderna är underbara <3

#4 - - Sara i Åre:

det låter som en ljuvlig helg!

Upp