Nu är den här.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En samling bilder från höstar som gått. Nu längtar jag efter nya att spara undan och titta tillbaka på.  
 
Det är när hösten kommer jag upptäcker att jag vaknar till liv, det är samma känslor i kroppen som när de allra första vårdagarna får hjärtat att fladdra. Nyvaken, klar och pirrig. Förväntan. Höstens klara luft och sprakande färger tänder kreativiteten till liv igen. Det kan vara så att själva sommardagarna föder någon slags inre stress, och när dem är över så finner jag ro igen. Våren likaså. Det mörka, bruna och kala försvinner och ersätts med sprakande grönt, och det är det första vårmånaderna som skänker mig tröst och ro. Nu längtar jag ut i naturen, den första frosten, varmt kaffe och kängor. Jag hänger undan tunna klänningar, som jag kommer att längta efter att plocka fram igen, när tiden är inne.  Vi fyller vedboden. Läser en bok. Katterna kommer in igen och kurar ihop sig framför kaminen. Kvällarna blir mörka fort och jag njuter. Av varje andetag. Nu är den här, hösten. ♥
 
Fotografi, Natur | |
#1 - - Emma:

Fotot med hunden och dimman <3 precis så skall ju hösten vara.

Svar: <3
Angelica

#2 - - Emelie:

Ja precis så! Och underbara bilder!

#3 - - Rania {Rowan Tree}:

Kan bara hålla med i allt du skriver - äntligen är den här. och åh så fina bilder! < 3

Svar: <3
Angelica

#4 - - Wilda:

Åh att jag inte hittat hit förut! Vilken skatt! Så vackra bilder och väldigt mysig text. Känner likadant. Äntligen är hösten här. Ljuvligt innehåll. Här vill jag hänga kvar <3

Svar: Tusen tack för fina ord! <3 Välkommen!
Angelica

#5 - - Emmelie - mamma till två och ssk-student.:

Men alltså du får hösten att låta helt underbar, jag som inte tycker om hösten alls får tillochmed en mysig känsla när jag läser dina rader <3

Svar: Haha! Vad härligt. :)
Angelica

#6 - - Fredrikapåvinden:

Vilka superhärliga höstbilder! Precis så där ska hösten vara!

Svar: Eller hur. Tack! :)
Angelica

#7 - - Rebecca:

så himla fina bilder! älskar den med tjejen med kransen, magisk!

Svar: Tack snälla! Min bästa Elsa, lånar ibland för barnfoto. :)
Angelica

#8 - - Sandra T :

Håller med. Hösten är fantastisk. Har inte riktigt hinna känna in den ännu. Är ju fortfarande lite sommar i luften. Längtar till löv under fötterna och sprakande brasa. Tack för att dina ord börjar föda känslor av detta.

#9 - - Isabell:

Precis så, att hösten ge en ro efter att andan suttit uppe i halsen hela sommaren. Den är ju ljuvlig, precis som alla årstiderna, men det är inte förrän på hösten jag finner ro. Jag hoppas du njuter av veden, brasan, kurrande katterna och tjocksockarna, kram!

Upp