Hemma hos en konstnär.

 
 
 
 
 
 
En söndag tidigare i september hamnade jag och en vän några km hemifrån hos en konstnär. Egentligen var det hennes antikt och kuriosa vi skulle besöka, och det gjorde vi också såklart. Jag kom hem med ett vackert slagbord, lyckan på den! Sedan visade hon oss runt i sitt fantastiskt vackra hem. När jag kliver innanför dörren går hjärtat bananas, ni vet. Alla dessa detaljer. Och studion där penslar, färger och tavlor slåss om plats. Det är så mycket själ och hjärta i varje litet hörn. Så vackert att jag går runt och ojar mig i över en timme innan vi far hemåt igen. Människor som fastnar sådär hos en, så rar och med en sån härlig energi som smittar av sig. Glad i magen och glad över mina fynd. Möten med andra kreativa själar, underbart. ♥
Fotografi, Inredning | |
#1 - - Rania {Rowan Tree}:

Den typen av möten är verkligen ovärderliga <3 och ett underbart hem dessutom, tack för att även vi fick kika in där :)

#2 - - Rebecca:

åh vad fint hem!

#3 - - Emelie:

Vad fint! Kändes så lugnt, personligt och hemtrevligt!

#4 - - sandra:

Tredje, fjärde och femte bilden inspirerade mig verkligen sjukt mycket. Så fint!

#5 - - Annie:

Åh vad inspirerande!

#6 - - ISA:

det här är SÅ himla fint, vet inte varför jag gillar tanken på en ateljé så mycket?! är inte precis kreativt lagd.. tror jag :p men vore så härligt ändå.

Svar: Visst är det fint! Så himla mycket känsla i det rummet. <3
Angelica

#7 - - Clara:

Men vad fint!! Önskar att jag kunde bo sådär mysigt också!

Upp