Den här tiden...

 
 
 
Ungefär alltid vid den här tiden mellan höst och vinter, när träden tappar alla löv och november väntar alldeles intill börjar min längtan efter snön och julen. Efter vinterkängor, varm glögg i termosen och brasor mitt ute i skogen. Högt upp bland granar och tystnaden.  Det är ungefär nu allt det där börjar. Tiden före.
Vad längtar ni efter? 
 
Natur, Vardag | |
#1 - - rebecca:

det ser så mysigt ut på bild men det är så kallt, ruskigt och jobbigt.

#2 - - Louise :

så fine bilder! blir så glad av å se dem
klem fra Norge!

#3 - - Annie:

Åh så himla vackra bilder! :-D Underbara bilder.

#4 - - Rania {Rowan Tree}:

Jag längtar inte så värst mycket efter just julen, men vacker, gnistrande frost och magin när den den första snön kommer. Mysiga kvällar framför brasan med tända ljus. Glöggen har vi redan tjuvstartat på faktiskt... Annars hade jag nog längtat efter den med ;)

#5 - - Lisa:

Så glad att jag hittade din blogg, dina bilder är så otroligt fina. Keep up the good work!

#6 - - Sandra T:

Jag håller med. Börjar så sakteliga jobba upp längtan efter julen. Mörkret är både en källa till trötthet och mysfaktor på samma gång. Ger möjlighet att tända ljus och fluffa till det med plädar och kuddar. Glögg, raggsockor och julsånger. Längt !

Upp