Vackra maj.

Det är maj. Maj som bjuder på högsommarvärme och jag njuter av varje ledig sekund. Sover middag, dricker isvatten med citron och min hud doftar sommar efter dagar utomhus. Naturen har fullkomligt exploderat och det är så grönt att jag får lite ont i hjärtat.
Det är nästan för mycket att ta in. Maj tar andan ur mig. 
 
 
När man är liten och världen är stor och väldigt spännande.
Vi går kvällspromenad till sjön, jag tror Binja kommer bli lika galen i sjön som jag är. 
 
 
Spenderar mina dagar med djuren och det är bland det bästa som finns. 
 
 
Medans mina små sover så smyger jag ut njuter av en fantastiskt solnedgång. 
 
 
Jag plockar ner tvätten från torkvindan och det sveper förbi en doft av hägg. Jag stannar upp i rörelsen och blundar. Häromdagen fanns där bara små knoppar som nu brustit ut i blom. Här står jag barfota i gräset och det är så himla fint.  
 
 
Och när jag möts av det här.. ♥ 
 
 
 
Natur, Vardag | |
#1 - - Sandra:

Vilket ljuvligt inlägg! Fullkomligt dör på sista bilden ju <3

#2 - - Rania {Rowan Tree}:

Så underbart det är, alltihop. Grönskan, ljuset och att kunna gå barfota. och att umgås ute med våra djur <3

#3 - - Johanna:

Visst är det så vacker ute att man tappar andan? Älskade, vackra Sverige <3 Jag står ut med alla gråa moln och allt regn för att få uppleva sommardagar som dessa. Underbara sommar :)

#4 - - Sanne (warginna):

Det är något speciellt med sussande hundar, och ert nya tillskott i familjen är hur gullig som helst <3

Mysiga bilder! Jag känner samma hjärtskärande vackra vårkänslor som du :)

#5 - - WWW.angusfoto.blogg.se:

Inland skulle jah vilja vara med i ditt lugn, att rofyllt få ta semester från min kaos vardag

Upp