Med en doft av sommar.

 
 
Morgonpromenad i soluppgången.
Jag går i shorts och grankvistarna river efter benen, medans där två busar i vattenpölar och utforskar skogen tillsammans. 
 
 
I kvällssolen känns allting helt underbart. 
 
 
Nytvättade lakan. Doften av sommar. 
 
 
 
Från vinterjacka till klänning över en natt. Dagarna med valp går i en rasande fart och jag tänker att vi haft henne hur länge som helst men det är 9 dagar. Hon känns så självklar här hos oss. 
 
 
 
 
Natur, Vardag | |
#1 - - Simone:

Vilka somriga bilder! Och gullevalpen <3 Jag och min sambo vill egentligen skaffa oss en liten valp, men just nu funkar det inte med jobb och så. Det är ju krångligt när man ska resa också :(

#2 - - ISA:

Åh vi vill se massa massa valpisbilder ju :)

Svar: Hihi! Jag har massor. :)
Angelica

Upp