Morgontimma.

 
 
 
 
 
Jag älskar när jag har tiden att starta dagen utomhus. 
Jag älskar när dimman ligger tjock över åkrarna. 
Jag älskar att vårfåglarna kvittar och att svanarna har återvänt och landat
i det öppna delarna av den frusna sjön. 
Jag älskar hur naturens färger smälter ihop och skapar en tavla i mitt inre. 
Jag älskar de skiftande årstiderna och jag älskar att jag har förmågan att hitta det vackra i dem alla. 
Jag älskar att ha lediga dagar mitt i veckan, då jag får chansen att vara alldeles ensam och skapa. Vara i stunden. Stunden denna morgontimma. Med henne där. I dimman. Magiskt. 
 
Fotografi, Natur, Vardag | |
#1 - - Sandra:

Ljuvliga bilder och underbar text! Blir så sugen på att ge mig ut på en fotopromenad en tidig morgon framöver :)

#2 - - joré:

åh så vackert!!! dimmiga mornar och mjuka färger är verkligen något man ska ta sig tid att både uppleva och uppskatta.

#3 - - Emma:

skriver under på allt det där.
Är du inte förvånad att det inte är fler människor ute? Idag mötte jag ingen, igår kanske två personer och en hund på över två timmar...

Upp