En tisdag i mars.

 
 
Bilder från min tisdag. 
Två kreativa kvinnor vid ett köksbord, finns inget slut på ideérna.  
 
Hörni. 
Kan vi prata om vädret? Idag visade termometern 14 grader. 14! 
Jag hoppade i mina converse och åkte iväg på roligheter.
Grus under skorna, takdropp, fågelkvitter och sol. Det är så mycket på gång nu, 
och jag håller alla tummar för att mina planer ska gå i lås och att vi snart kanske kan prata om det också. 
 
 Hoppas ni haft en fin dag, kära ni. ♥
 
 
 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Anonym:

Nu blir jag ju nyfiken! ...... Känner visst igen mig i dina bilder..... / A

Svar: Hihi! Du känner igen dig rätt tror jag. :)
Angelica

#2 - - Rania {Rania Maria Photography}:

Men alltså ack vad fint du har hemma kvinna! Hoppas jag och kameran kan hälsa på en vacker dag <3 Skapa, prata om kreativitet och mysa med dina katter. Det vore fint det.

Oj vad nyfiken jag är nu, hoppas du kan dela med dig om dina spännande planer snart. Trevlig kväll!

Svar: Åh, jag önskar att bilderna var från mitt hem, men det är hos en annan tjej. :) Ja, du är så välkommen fina du. Jag hälsar gärna på hos dig också. Det måste vi styra upp, snart! Kram
Angelica

#3 - - Rania {Rania Maria Photography}:

Aha, men jag vet att jag känt exakt likadant när jag sett bilder jag Vet är från ditt hem! <3

Ja, det måste vi verkligen försöka få till! kram :)

#4 - - Sandra T :

Vilka vackra bilder ! Hoppas att dina planer följer din önskan och plan.
Kram från mig (som är i samma län denna helg)

Upp