Sommarkvällar.

 
 
 
 
 
 
 
Sommarkvällar, i hur många inlägg kan man tjata om dem? 
Vi simmar i sjön där termometern visar 24 grader, tvättar håret och sveper in oss i solvarma badlakan.. En annan kväll är vi fler, dricker vin och äter tacopaj i solnedgången. Mina fina vänner.  Vi går hemåt i natten och skratten ekar i tystnaden. Vi kramas hej då och jag är fylld till bredden med ny, härlig energi. Och så måste jag nypa mig i armen, för allt är vackert och varmt och tiden går fort. ♥
 
Fotografi, Natur, Vardag | |
#1 - - Rania {Rowan Tree}:

Åh det låter så otroligt underbart! Vi har också kvällsbadat mycket i sommar, tvättat av oss i en sjö när vi var ute och reste... det finns inget härligare! <3

#2 - - Beata:

åh va härligt! älskar sommaren <3

Svar: underbart! <3
Angelica

#3 - - A:

Som jag sa...Blir inte mkt bättre!❤️

#4 - - Johan:

Sommaren är en härlig tid.

#5 - - Malin på Happr:

Hej Angelica,

Jag skulle vilja få kontakt med dig angående ett samarbete inom foto. Maila gärna mig så berättar jag mer :)

Med vänlig hälsning,
Malin på Happr

#6 - - Malin på Happr:

[email protected] :)

#7 - - Mirre:

Underbart och så fina sommarkvälls bilder, ljuvligt

Svar: Tack snälla!
Angelica

Upp