Små ögonblick av sommar.

 
 
Plockar smultron i kvällsljuset. 
 
 
Och så de där två. Kärlek. Lyckan att få springa fritt över ängen. 
 
 
Smultron och mjölk. Barndomsminnen om brunbrända ben och sommarlov. 
 
 
 
Vi åker till Nora och strosar bland loppisar, äter lunch och avsluar med en stund på Rosengården. Dricker kaffe, luktar på pioner och drömmer trädgårdsdrömmar. 
 
 
 
När dagen blir kväll badar vi i solnedgången. Sitter kvar tills solen gått ner och kvällarna är så ljusa att jag inte vill sova en sekund. Juli. Jag vill bara ha mer. ♥
Fotografi, Natur, Vardag | |
#1 - - Anonym:

Vilken magiskt vacker handduk, eller är det en filt? Vart har du köpt den? Vill HA!!! <3 Kram

Svar: Ja, det är en handduk. Men jag har använt som tunn filt också, de är jättestora! Jag köpte mina två i Nora i en affär. Men de finns här : http://www.tickingstripes.se/
Angelica

#2 - - Rania {Rowan Tree}:

Åh vilka magiska bilder, jag älskar sådana här inlägg med små sommarglimtar <3

Svar: Tack fina du! Ja de är otroligt vackra, deras vingar <3

Svar: Tack fina! <3
Angelica

#3 - - joré:

alltså åh. detta är sommarkänsla och lycka förevigat i ett inlägg. <3 du är så himla bra på att fånga känslan.

Svar: Så fina ord. Tack snälla! <3
Angelica

#4 - - Anna:

Vilka underbara bilder! <3

Svar: Tack fina Anna!
Angelica

#5 - - Sandra T :

Blir ju som alltid barndomsnostalgisk av dina bilder. Otroligt vackert !

Svar: <3
Angelica

#6 - - Lund Johanna:

Den här sommaren har levererat hittills va? Eller har jag fel. Nej, jag tror inte det. Imorgon åker vi till skärgården, då ska jag bada varje dag (har jag visst lovat)...

Svar: Den levererar! Underbart. Hoppas ni får fina dagar!
Angelica

#7 - - Emmelie - mamma till två och ssk-student.:

Hittade dig på instagram nyligen och nu din bl0gg, dina bilder är helt fantastiska!

Svar: Tack snälla du! Välkommen hit. :)
Angelica

#8 - - Johanna:

Jag har sagt det säkert 100 gånger redan men du har SÅ vacker känsla i dina bilder! Blir helt lycklig i själen av att titta på din blogg! :)

Svar: Men fina du. Jag blir lika glad varje gång. Kram!
Angelica

#9 - - ♡ ROXANA:

Fina biiilder!
Skulle lätt låta dig fotografera mig haha :D

Hoppas du har en super bra dag! :)

#10 - - ISA:

men åh, vill vara med på allt detta. Mest äta smultron och hänga på brygga. Så sommarfint <3

#11 - - WWW.angusfoto.blogg.se:

Fattar inte hur allt blir så vackert när du fångar det! Tom jag ;)

#12 - - Sara i Åre:

den där sista bilden på dig - så fin!!

Svar: Tack fina Sara!
Angelica

Upp