Genom mobilkameran en måndag och en tisdag.

 
 
 
 
När man känner sig relativt pigg och passar på att ta en selfie i fönsterljus. 
 
 
Vackra snötäckta kottar på en morgonpromenad. 
 
 
Vi har luciamorgon på jobbet. Går från lägenhet till lägenhet med sång och ljus. Tänk att så lite kan göra så mycket. Glädjetårar och en dag i fortsatt stillhet. 
 
 
Jag har suttit här en stund och tankat energi i snöfall. 
 
 
Och gosat katt och tänkt på hur alla mina djur har sin alldeles egna doft när jag borrar ner min näsan i pälsarna. Älskar. 
 
 
Tänker att det knappast kan bli så mycket finare på träden.
Nu är det redan onsdag och bara 10 dagar kvar till jul. 
 
 
Vardag | |
#1 - - Mia:

Åh vad härligt med luciafirande på jobbet, vi hade visst på universitet också men det missade jag. Får kompensera med massa julmusik istället :)

Svar: Jaa. Det var så himla, himla uppskattat. Värmer gott i hjärtat!
angeliqe.blogg.se

#2 - - Sara i Åre:

ljuvliga bilder allihopa!!

Svar: Tack fina!
angeliqe.blogg.se

#3 - - Sandra :

Så vackert - du, Luciatåget, kissen och naturen. Tung snö på träd. Det är Bergslagsjul för mig. Tack ❤️

Svar: Tack fina Sandra, dina kommentarer värmer alltid så! <3 kram till dig.
angeliqe.blogg.se

#4 - - Martina Holmback:

Så fina bilder.

Jag var själv med i ett luciatåg 13 december.

Upp