Fokus, nytt år och inspirerande inlägg.

 
Ni är några tappra själar som väntar på uppdatering här dagligen. Jag har påbörjat ett och samma blogginlägg under 2 veckor och orden liksom sitter fast. Julhelgen gick alldeles för fort och snart slår vi upp ögonen till ett alldeles nytt år. Kanske var det meningen att skulle jag koppla bort och koppla av ett tag. Jag har verkligen försökt varit medvetet närvarnade i tiden med min familj i dagarna som gått och kameran åkte fram en endaste gång när jag fotograferade hundar brevid granen, kanske inte så otippat. Jag har haft en gnagande stress och trötthet över mig ett tag och jag vet inte varför egentligen. Jag behöver verkligen fokusera på bra saker och bra energier just nu. 
 
 
Så tills vi hörs igen kan ni ta er en stund och läsa hos fina inspirerande bloggkollegor. 
 
 
Fina inlägg jag inspireras av just nu; 
 
- Jag filar på ett nyårsinlägg med inspiration från Sara s inlägg.  
 
- Mitt One little word inne hos Sandra  Det går helt enkelt ut på att en väljer ett ord som ska få följa med en under det nya året, jag ska haka på! 
 
- Vintervila inne hos Jonna . Det där med att låta kreativiten få vila lite. 
 
- Räck upp en hand ni som också vill prova på Aurora Safari Camp?! Kika in hos Sanne  
och njut av fantastiska bilder om inte annat. 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - sandra:

<33

#2 - - Sara i Åre:

fina du. ladda energi och inspiration där du känner att det finns överallt omkring dig. kram!

#3 - - Sandra :

Ta din tid, din plats och ge dig själv det du behöver. Kram

#4 - - Isabell:

Jag ser så mycket fram mot glimtarna man får se från ditt liv. Jag önskar dig all lycka och ett fantastiskt år framöver. (Mitt 2017 har börjat katastrofdåligt, så jag och min kärlek ska faktiskt fira in ett nytt 2017 till helgen, så illa är det, hahaha!)

Svar: Så fint sagt av dig. Det värmer så, speciellt när jag känner sån bloggtorka som nu. Hoppas att ert år snart blir ljusare. Stor kram!
angeliqe.blogg.se

Upp