En torsdag i oktober.

 
 
Jag har inte sett åt datorn på flera dagar. 
Jag har stängt av alla ljud när jag kommer hem och låser dörren om mig. Ingen tv, ingen dator och ingen musik. Bara ljudet från kaminen, vovven som snarkar tätt intill och katternas kurrande. De är med mig överallt. Ikväll tog jag med mig kameran till sjön. Solnedgången var fantastiskt fin, men jag valde att bara andas och vara i stunden. Den här bilden knäppte jag precis innan vi gick hemåt igen. Veckan som gått har på något omedvetet sätt handlat om balans och lugn. Tystnad. ♥
Fotografi, Natur, Vardag | |
#1 - - Josefin -My Happy Days-:

Det lät som något jag helt klart själv behöver göra nu, välbehövligt att koppla av o bara ta in nuet och finna ro. Kram på dig

Svar: Jag tror vi kommenterade hos varann precis samtidigt. <3 Kram fina du!
Angelica

#2 - - Nana:

Så härligt, koppla bort allt annat, och vara just i nuet. Övar det känns som om jag blir bättre o bättre!

#3 - - Sandra T :

Så himla, himla fint. Skön veckan låter ändå. Stillhet. Kram

Upp