7 månader.

 
 
 
På ängen. Bland det höga gräset. Hemma. 
 
Tänk att det redan passerat 7 månader. Det är galet, att tiden går så himlans fort i efterhand. Vi har inte framkallat ett enda kort.. Jag vet! Det är dags. Jag har ramar här hemma som gapar tomt. Det är bara det att det är så svårt att bestämma sig för vilka.
Dessa som togs i solen sista strålar är lite av mina favoriter. Jag blir alldeles varm. 
 
 
Skratt och tårar. Så mycket känslor i en bild. Lycka.  
Det är så det känns med honom, han får mig alltid att skratta, även på de mest gråa dagar. 
 
 
Jag är så tacksam för dessa bilder. Det är så mycket vi. 
 
 
 
Foton : LindaPauline
 
Fotografi | |
#1 - - Victoria:

Ni är så otroligt vackra på dessa bilder <3

#2 - - Sara:

du kan nog gissa på mina kommentarer att jag läser ikapp. din blogg kan nog vara den vackraste någonsin!

Upp