2014.

2104. 
Jag har försökt i flera dagar att skriva ner mitt år. 
Men jag hittar inga ord. 
"Vilket år vi haft!" säger min man och jag kan bara hålla med. 
Så mycket vi upplevt och så mycket jag känner tacksamhet för. Vart börjar man? 
 
 
Vackra vinterdagar i Januari - Februari. 
Skogen i vinterskrud. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Thailand. Där havet och naturen gav mig gåshud och tårar i ögonen. Jag har nog aldrig upplevt något så vackert innan. Jag är stolt över mig själv att jag stod emot rädslan och paniken över att sätta mig på ett flygplan. Det var tufft men så värt det. Att få köra ner tårna i kritvit sand och bada i mest kristallklara vatten. Maten, människorna, livet, kärleken och allt som var just där och då.  Fantastiskt. 
 
 
 
Och sen kom våren. Denna bilden på Elsa och liljekonvaljerna får stå för allt vad jag känner. Lyckan! Varje år tänker jag att våren är det vackraste som finns. Att vi har allting framför oss.
De ljusnande kvällarna. Dofterna och knopparna på träden. 
 
 
Och sommaren hörni. Vilken sommar! 
När jag fick fota vackra bröllop. Att vi var i full gång med våra egna bröllopsplaner och allt därtill. Galet. 
Sena kvällsdoppen efter jobbet. Vänner, skratt och kärlek. Det var en magisk sommar, ordet magi har blivit lite av ett internet ord. Jag skrattar lite men känner att det var så. En magisk sommar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och bröllopet då. Jag kan inte finna ord att beskriva det. Mer än fullkomlig lycka. Obeskrivligt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och så kom sensommaren och hösten. 
Värmen som höll sig kvar och gav oss så många vackra minnen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Oktober gav mig en vacker morgon. Vid sjön. För mig själv. 
Så vackert. 
 
 
 
 
 
 
 
 
November, december var de mörkaste på länge. 
Jag längtade bort. Jag längtade efter advent och jag längtade efter snön. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för fantastiskt år! Och välkommen 2015 ♥
 
 
Vardag | |
#1 - - Nana:

så härliga bilder som verkligen fångat känslor!

#2 - - Sara ~ Candis:

Så drömskt vackra bilder :D

#3 - - Angus:

Ljuvligt!!

#4 - - Sara, där foto & ord ryms:

Dina bilder, Angelica. Dina bilder. Du har en fantastisk känsla.

#5 - - Jenny:

Åh! Jag brukar ju alltid vara med i dina sådana här, men inte i år. Vi har umgåtts för lite i år. men syrran är med så det gör inget. Jag är så glad att du fångade deras bröllop. Kan kolla på bilderna hur många gånger som helst. De är magiska. DU är magisk. KRAM

#6 - - Sofie:

vilka underbara bilder! Väcker verkligen känslor!

Svar: Tack snälla! :)
Angelica

Upp