Fjärde advent.

 
 
Julkänslan. Ja, den finns här. Vilar sakta över mig när jag står och svär över knäcken på spisen samtidigt som Carola vrålar om en stilla natt, och ja, ni fattar. Vi letar efter kungsgranar och shoppar julgranskulor. Jag sjunger med, dricker lite glögg och fyller på kaminen med björkved. Det doftar jul i hela huset. Fjärde advent. Jag fotar katterna med glitter och skrattar högt, de går verkligen med på allt mina små. Jag kryper upp i knät på kärleken och berättar från djupet av mitt hjärta hur mycket jag älskar honom. Tar en knäck med lite flingsalt på och låter den smälta sakta i munnen. Värmer lite mer glögg och strosar omkring i raggsockor och tänder ljus när mörkret kommer. Tack för den här söndagen. Jag ska spara undan den för alltid. ♥
 
Vardag | |
#1 - - Sandra:

Så härligt allt låter. Känner dina julkänslor ända hit .
Jag har också landat i Bergslagen och har kickat igång julen. Kram

Upp