Sommarminnen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vilken sommar.
Att en bild säger mer än tusen ord är något jag vill använda här, men det räcker ändå inte. Jag vill säga att det är det bästa sommaren någonsin. Det är så mycket kärlek och tacksamhet som bor i min kropp, i mitt sinne och i mitt hjärta. Jag vill fånga in allting och spara undan föralltid. Jag försöker fortfarande smälta att jag är fru, fru till den finaste människan jag vet. Sommaren börjar övergå till höst och jag känner att det inte gör något, allls. Stunderna med mina kära är allt som räknas. Ni är det bästa som finns och ni får mig att leva. ♥
 
 
 
 
Fotografi | |
#1 - - Jenny:

Jag håller med! Det har hänt så mycket, och det har varit så mycket känslor att jag nästan spricker. och de följer med mig in i hösten. Nästa vecka får vi prata mer om det på min soffa. <3 Och som vanligt är jag glad att vara med i ett sådant här inlägg. :) Kram

#2 - - johanna - flyttar till London i höst:

Åh första bilden! så underbar!

#3 - - Angus:

Ser ut som en helt magisk sommar .

#4 - - Sandra:

Fantastiskt ! Vilken sommar ni haft !

#5 - - Anna:

Vilka underbara bilder!

#6 - - Esmeralda Edenberg:

Åh vilka underbara bilder! Man blir alldeles varm i hela kroppen! Tänk vilken fin och underbar sommar det bjöds på i år... Någonting som man kommer bära med sig långt framöver.

#7 - - Victoria:

Som vanligt så älskar jag dina bilder. Jag njuter verkligen av att se dem & kan gå tillbaka & titta & nästan känna den där harmoniska känslan du förmedlar.

Svar: Tack finaste Victoria! Jag blir alltid lika glad av dina ord! Kram
Angelica

Upp