Under våra vildvuxna äppelträd.

 
 Vilken dag. Värme. Sol. Blommande äppelträd. Kvällsmat. Ny tidning. Solvarm hud.
Nyklippt gräs. Isvatten. Grillad lax. Barfota. 
 
 
Och nu? Duscha och krypa ner i en renbäddad säng, med sängkläder som hängt ute en hel dag.
Kan det möjligtvis finnas något bättre? 
Vardag | |
#1 - - Johanna:

Maxad idyll!!

#2 - - Elin:

vilken vacker plats!

#3 - - Emelie Petersson:

Jag har haft en liknade dag, helt underbart.
Och jag ska oxå krypa ner ny duschad och i en renbäddad säng. Det är det bästa som finns :-)

#4 - - Ebba:

Vilken härlig bild!

#5 - - Katarina:

Ja, jag har sagt det förr. Du bor i en saga...

#6 - - Turid:

Åh så mysigt och fint det ser ut! Saknar ett träd i min trädgård:-)

#7 - - Turid:

Åh så mysigt och fint det ser ut! Saknar ett träd i min trädgård:-)

#8 - - Sofia:

Mysigt! :-)

#9 - - Maria Orre:

Du verkar ha många och fina smultronställen <3
ha en go onsdag! kram

#10 - - Sanna:

Super fina bilder!:)

#11 - - Jenny:

Nej det tror jag faktiskt inte. Önskar att jag var ledig igår, det var så himla härligt ju! Kram

Svar: Jaa. Men åh, nu måste vi ses snart :) Kram
Angelica

#12 - - Carro:

Åh, vilken underbar plats! Får mig att tänka tillbaka på vår förra trädgård som var full med gamla spretiga äppelträd :) Ha en fin dag!

Svar: Ja, det är ju så fint! Varför klippa dom liksom? :)
Angelica

#13 - - anna:

åh, så fint!

#14 - - Annika:

Fina bilder du tar! Livsnjutare ska man vara, då blir man glad för lite. Mycket fint bort på bilden

#15 - - hannaly // en salig blandning av inredning, recept och vardagliga ting:

Ser härligt ut!

#16 - - Malin Hedlund:

En helt underbar bild! Och vilken dag... åh, jag riktigt känner hur härlig den måste varit. Nybäddat och vädrat är det bästa krypa ner i. Stor kram!

Svar: Ja, det är ju så fint ute nu att jag får dåndimpen! :) Kram fina du!
Angelica

#17 - - Fotograf Annie:

Mysigt det ser ut :)

#18 - - Frida:

Underbart! Är så avundsjuk på hur du bor, önskar jag kunde bo så!! :)

#19 - - ♦ • . josefine - skönhetsblogg:

låter underbart! så mysig bild!

Svar: Tack snälla!
Angelica

#20 - - ninja:

Åh vilken mysig trädgård! :)

Svar: Mm, jag älskar den!
Angelica

#21 - - AKP Photography:

Det hørtes helt skjønt ut!! Skulle ønske sommer kom litt mer fram her jeg bor =/

Svar: Jag håller tummarna! ;)
Angelica

#22 - - Victoria:

men ååååh vilken vacker bild.

Svar: Tusen tack Victoria!
Angelica

#23 - - ann-sofie:

älskar bilden!

Svar: Tack fina du!
Angelica

#24 - - Cecilia Möller:

Vackert! och somrigt!

Svar: Ja, det är så lummigt och vackert nu. :) Underbart!
Angelica

Upp