Pussar och bus.

 
 
 
 
 
 ♥
 Idag fick jag finbesök av mina två tjejer. Elsa kom i en rosa tyllkjol och jag kunde ju inte låta bli att dra fram kameran. Underbara unge, hon växer så himla fort! Och det gör vi också, på söndag firar vi mamma Elins födelsedag. Och jag riktigt minns vår barndom tillsammans.
Hon står mig så nära och jag älskar henne, min fina vän. 
Fotografi | |
#1 - - Linda <3:

Underbart att man har en barndomsvän som man vet finns där hela livet, världens bästa känsla <3

Svar: Ja. så är det verkligen!
Angelica

#2 - - johanna:

men så fin i kjolen!! :)

Svar: Ja, världens finaste! :)
Angelica

#3 - - Frida:

Nämen åhh så söt! :D Vilken underbar kjol. :)

Svar: Eller hur? Som en liten prinsessa!
Angelica

#4 - - Filippa Wallin:

Riktigt fina bilder! Så mysigt! Kram kram!

Svar: Tack Filippa!
Angelica

#5 - - Jenny:

Fint! Gud vilken söt liten kjol! :)

Svar: Eller hur? Liten prinsessa!
Angelica

#6 - - Vanessa Ljundahl:

Men så fint hahah ^^

Svar: Mm, hon är så härlig! :)
Angelica

#7 - - C by Caroline ❤:

Åh så söt! :)

#8 - - Jeanette:

Så fina bilder:)

Svar: Tack snälla du!
Angelica

#9 - - Elin:

sicken sötnos! =)

#10 - - MissJeni - mamma till Lucas ♥:

Åh så söta bilder :D

Svar: Tack fina du! :)
Angelica

#11 - - Amanda [SPONTAN]:

Åh vilka söta bilder!

Svar: Tack Amanda! :)
Angelica

#12 - - Elina:

Så sööt!!

Svar: Ja, så söt! :)
Angelica

#13 - - ˟ Photospiration:

Härliga bilder! :)

Svar: Tack! :)
Angelica

#14 - - M:

Vilken sötnos :)

Svar: Visst är hon! :)
Angelica

#15 - - Anna Holm:

Söta bilder :)

Svar: Tack! :)
Angelica

#16 - - Elin:

<3<3<3

Svar: <3
Angelica

Upp