Ny härlig vecka.

 
Kanske borde skriva något i stil med; Hej här är det bloggtorka! 
Men, det har ni nog redan förstått. Helgen är återigen slut och måndag knackar på dörren. 
Jag dricker kaffe och fryser om tårna. Tror att fredag snart är här igen, med helgjobb och dop på schemat. 
Med andra ord är dagarna redan planerade och jag ska pipa iväg alldeles strax. 
 
 
Häng med mig på instagram, där är uppdateringar lite mer: angeliqes 
 
 
Hoppas ni får en bra start på veckan och tack för att ni fortfarande kikar in här! 
 
 
Vardag | |
#1 - - Jenny:

Ja jag med! Känns som om allt är tråkigt och larvigt att blogga om just nu.... Kram på dig vännen, ha en bra vecka!

Svar: Jaa. Snark, haha! Hoppas du mår bra vännen! Kramar
Angelica

#2 - - Victoria:

Grymt bra citat!! Jag är världsmästare på att vara andra till lags, så jag kände mig extra träffad! :)

Svar: Ja, han är klok den där Paulo. :) Och du, sluta upp med det och lyssna på dig själv också! Kram!
Angelica

#3 - - Ellinor:

Både veckodagar och helger försvinner just nu alldeles för fort. Visst fyller jag dagarna med mycket fint, men ibland skulle jag vilja ha den där pausknappen så att jag får chans att landa i allting och faktiskt njuta av det som är, så som sig bör.
Önskar dig en fin höstvecka!
Kram

Svar: Ja, men eller hur.. Var är pausknappen? Snart fredag igen, helt galet! Kram
Angelica

#4 - - Helena:

Vilket bra citat och din bild är underbart vacker! Hoppas du haft en bra måndag! kram:)

Svar: Tack fina du! Kram
Angelica

#5 - - Gabbi:

Du har en så fin design och otroligt bra citat! =)

Svar: Tack snälla du! :)
Angelica

#6 - - Sofie:

Jag har inte tidigare vågat säga hej trots att jag följt din blogg i snart ett år. Jag hittade din blogg förra vintern då jag bodde i USA och hade en sådan otrolig hemlängtan. Jag är uppvuxen på landet och din blogg tog mig tillbaka till allt det jag saknade: skogen, vattnet, tystnaden och naturen i allmänhet. Vilken tröst den var. Har fortsatt läsa trots att jag flyttat hem till Finland nu. Tack för en härlig blogg.

Svar: Hej Sofie! Tusen tack för så fina ord, vad glad jag blir! Stor kram till dig!
Angelica

Upp