Ur arkivet.

Ur arkivet - Philippa

God morgon lördag!
Som vanligt vaknar jag runt halv sju och är pigg. Igår var vi på 40års fest,
så jag borde väl kunnat sova en extra timme. Nu ska jag stoppa i mig lite frukost och ta en snabb dusch innan Sofia kommer hit och vi beger oss iväg för fotografering. Vad har ni för er?
Fin lördag på er så hörs vi senare!
Vardag | |
#1 - - Jeanette:

Åh, vilken fin bild. Jag vaknade för några timmar sedan och så ser jag snöyra utanför fönstret, så jag vänder mig om och drar täcket över huvudet men när jag vaknar till igen så är det bara värre än någonsin.



Tack för att du piggar upp med vackra bilder med härlig sommarkänsla så man orkar iaf ;)

#2 - - Frida:

Jag har precis börjat din blogg och tycker den är fantastisk fin både utseendemässigt och innehållet! designen är fantastisk och jag undrar hur du gjort för att få den, eller hur du gjort den?

#3 - - Miss Marie:

Vackert! Är de där tågen månne utanför Nora nånstans, i en liten by? Har hört talats om dom men aldrig varit där, funderar att dra med maken dit när vi är hemma i sommar!

#4 - - Hedvig:

så underbart foto!

#5 - - Carolina [FOTO]:

Åh så fin bild!

#6 - - Johannas Ordsamling:

Den här bilden tycker jag är så himla härlig! Minns att jag tänkt det vid tidigare tillfällen då du publicerat den också... :)

#7 - - Nike Free Run Womens:

This is one of the most incredible blogs I've read in a very long time. The amount of information in here is stunning, like you practically wrote the book on the subject. Your blog is great for anyone who wants to understand this subject more. Great stuff; please keep it up!

Upp