En Paulo Coelho om dagen.

God morgon!
Vi börjar dagen med ett ordspråk från Paulo.
Jag är nu heltidsstuderande fram till sommaren. Jag ska plugga upp flera ämnen, dags att jaga ikapp min Undersköterska titel. Den tappade jag på vägen ut från Gymnasiet, tyvärr.
Men det här känns bra och jag är nöjd med mitt beslut. Nu kör jag!
Vardag | |
#1 - - sannas rum:

Åh vilket bra citat, jag gillar verkliegn det. ska skriva ner det faktiskt!

#2 - - Maria Hirvonen:

Heja på! :) skönt att ha ett mål! Kör så det ryker!

#3 - - Maria:

Det kommer du klara av galant.

#4 - - Bebbe:

Härligt! Lycka till :)

#5 - - Anna S:

Det kommer gå jättebra ska du se. Det är sådan skilland att plugga när man hittat motivationen till det. Lycka till tjejen! Kram kram

#6 - - Helena:

Bra citat! Vad skönt att du har bestämt dig. Lycka till med pluggandet:)

#7 - - Jordan 4 Retro:

This is one of the most incredible blogs I've read in a very long time. The amount of information in here is stunning, like you practically wrote the book on the subject. Your blog is great for anyone who wants to understand this subject more. Great stuff; please keep it up!



Upp