20121229

 
Ja, det tog mig ca 2 timmar att försöka skriva det här blogginlägget. (och svara på era fina kommentarer)
Min kabel till datorn är glapp, och ja, datorn har stängt av sig själv ca 5 gånger. Nu är det tur att vi har mer än 1 dator här hemma, men lite surt att alla mina bilder endast finns på min. (plus att katterna tuggat sönder sladden till min externa hårddisk). Det går bra nu. 
 
Och eftersom texten försvann alla de där 5 gångerna så återkommer jag, när jag löst problemet. 
 
Trevlig helg på er! 
Vardag | |
#1 - - Matilda:

Va söt bild:)

#2 - - Sofia:

Åååå så fin blogg❤

Svar: Tack snälla! :)
Angelica

#3 - - JUNITJEJ:

Åh, en sådan gosig bild!

#4 - - Sofia:

Vilken söt bild! :-)

#5 - - Amanda Brännare:

Söt bild! :)

Svar: Tack! :)
Angelica

#6 - - Emma:

Vad jobbigt! Been there done that.. Men vilken gosig bild :)

Svar: Ja, det känns lite jobbigt, men det är ju inte hela världen :)
Angelica

#7 - - vanessaljungdahl.blogg.se:

Men sån söt kisse!

#8 - - LINDA:

Verkligen super fin blogg, gör du bloggdesigner?
Jag och min kompis skulle behöva lite hjälp..! :)

Svar: Tack snälla! Jag har vunnit min design, och jag är inte vidare bra på att göra egna. Så tyvärr :)
Angelica

#9 - - Johan:

Snygg tröja. Fin katt.

Upp