Göra egna äggkoppar/servettringar.

Efter en dag med huvudet i skolböckerna gjorde jag ett avbrott och påskpysslade lite.
Aftonbladets härligt hemma visade att enkla medel är roligt.

Du behöver; en sax, lim, toarulle plus någon tidning som du kan klippa ur. Jag valde en som innehöll lite påsktema och klippte så jag fick med lite ägg, liten kyckling och påskliljor. Fiffigt va?
Bara klippa och klistra!
| |
#1 - - Victorias fotovärld:

Vad roligt att pyssla lite! Fina de blev!

Kram på dig!

#2 - - Helena:

Vilket enkelt och kul påskpyssel!:)

#3 - - Josefin:

Super fin blogg, bloglovin byte, jag är ingen sån som tar bort! :)

#4 - - Linnie - zingogirls:

Sjukt fin blogg :)



Vill du vinna ett påskägg värt drygt 300kr ?

Isåfall anmäl dig här -- > http://ziingogirls.blogg.se/2012/april/pasktavling.html#comment



// Linnie - zingogirls

#5 - - sara:

haha, vad smart!

#6 - - ▲ cindyvuong:

Vilka fina bilder! :)

#7 - - karin:

Fint :)

#8 - - Maria, tvillingmamma:

Verkligen fiffigt :) Personliga pynt är alltid vackrast tycker jag :)

Fina bilder! :)

#9 - - LORISSA LOVEBOMB:

Så fint och verkligen med enkla medel. Awesome :)

#10 - - TC:

roligt pyssel =)

#11 - - Clara:

det där ska jag sätta o göra nu :) jättefint o lätt

#12 - - Kuriosakabinett:

Finurligt!

#13 - - yasmine modell mamma och fru:

allt bra? kram

#14 - - Linn:

Vilket fint pyssel, man blir väldigt inspirerad! :)

#15 - - Maria:

Vilken smart och bra i idé!

#16 - - Therese:

Vilken kul idé! Tur att jag har sparat ett par rullar i mitt presentskåp

#17 - - kiwiberries:

smart och fint!!

#18 - - sofia:

vilket smart tips! vill också pyssla.

#19 - - Fröken Tö:

Älskar sådana här tips som kombinerar återvinning med pyssel! Så tack och bock för tipset och ha en trevlig påsk! =)

#20 - - Andjela:

Härligt tips :)

kram

#21 - - Emilia:

Fint! :)

#22 - - Junitjej:

Vilken smart ide´!

#23 - - Josefine:

smart smart :D

#24 - - Julia - inredning & sött:

det där såg roligt ut! Älskar pyssel!

#25 - - Tess:

Glad Påsk!

Hoppas du får en bra helg & att den inte kommer att kännas allt för lång ;D hihi

Kram!

#26 - - Tina:

Tack för tipset. Har sparat på tomma toarullar en längre tid nu. Men inte kommit på vad jag skulle använda dom till. Jag jobbar nämligen på ett fritids för utv. störda barn i skolåldern. Då behövs massor med enkla tips.

#27 - - Tessan - KREATiV text I foto I design:

Vilket roligt påskpyssel! Har samlad toalettruller ett tag för att kunna göra något roligt av dem och det här var ju en jättefin idé.

#28 - - Nellie,Sara,Wilma:

Härlig ide!

Titta gärna in på vår bakblogg om du vill.

#29 - - LOUiSE/ΓO∩!SE:

Åh toarullar var ju det bästaste pysslet när man var liten, vad kunda man inte göra med dem liksom? :)



Glad Påsk!

#30 - - Cissi Par:

Vilket bra tips! =) Det ska jag nog testa! =)

#31 - - Anette:

Jag var tvungen att pinna din bild och spara i mitt pysselboard. Hoppas det är okej, vill gärna att fler hittar till din fina blogg.

Anette

#32 - - My:

Vilken kul Ideé :3

#33 - - MIXA:

Åh,vad bra ide!



Jag brukade alltid spara tomma toarullar till min Kanin,men har jag fått mer tips^^

#34 - - Josefin:

Smart tips! :)

#35 - - Tess:

Åh, så fina! :) Kram

#36 - - Elin:

Fint det blev! :)

#37 - - Sara:

Söta :)

#38 - - Sabine-Välbefinnaren:

Smart och läckert!

#39 - - Sabine-Välbefinnaren:

Smart och läckert!

#40 - - Johannes38:

Otroligt fina äggkoppar! Enkelt och fint, älskar det.

#41 - - Systrarnasfoton- Foto,TV-HUMOR(eget program):

VA SMART DU ÄR! 8)

#42 - - Lina:

Hej! Riktigt fin blogg!!

...skutta gärna in på våran nya blogg, vi har en massa tips och trix, inspiration och gör-det-själv-tips! Det finns även en Till Salu-kategori.

Vårat fokus ligger på gamla nötta ting, en del antikviteter. Ha en kanondag!! Kram på dig!!

#43 - - Carmen Mathilde:

Coolt.. =D

#44 - - Johanna och Sara:

åå så vackert!:)

#45 - - Jordan 10 Stealth:

This is one of the most incredible blogs I've read in a very long time. The amount of information in here is stunning, like you practically wrote the book on the subject. Your blog is great for anyone who wants to understand this subject more. Great stuff; please keep it up!

#46 - - Ida:

smaaart däär :D ;)

#47 - - Lina:

Hej! Kul idé!! :D Kika gärna in på våran blogg, har en hel del tips och fix där med! (finns även en Till-Salu-kategori med gamla nötta ting)! Ha en kanondag!

#48 - - Maria - Bullmamma Deluxe:

men va fina! Synd att man så sällan får tillfälle till findukning så man kan använda servettringar.. men man kanske kan göra något annat roligt av dem :)

Upp