Friday, lovley friday.

(Foton från i höstas som jag ej visat)

God morgon!  (jag har varit vaken i 3 timmar redan, mina kära katter hade race i hela huset runt fem i morse.)
Fredag idag, denna vecka har gått fort & idag ska jag träffa mina vänner för lite nyårslunch, mys!

Önskar er en fin fredag!
| |
#1 - - Sara:

Hälsa tjejerna =) Kram och gott nytt på dig!

#2 - - Petra:

Vackra bilder;) Roligt att du gillade min köks soffa. Synd bara att mönstret hamnade lite knasigt, det skulle ha varit klipps på bredden. Men jag är glad att jag fick tyget gratis för det verkar vara ett dyrt tyg från början. Ha en fin helg!

#3 - - Madde:

Vilka härliga bilder:) Gott nytt år:)

#4 - - amelia:

Hej du!

Jag skulle vilja be dig om en liten tjänst och förstår om du inte orkar eller har tid.. min blogg har försvunnit eller så har någon hackat den och jag är riktigt pissed off just nu. Har skapat en ny blogg som heter kallyfornia.blogg.se och som du ser så är den inte alls fin just nu.. så undrar om du skulle vilja göra en enkel, svartvit, stilren design till mig?

#5 - - LissenTo:

Så mysigt med nyårslunch.



Vandringen gick lättare än jag trodde och var inte alltför kostsam.



Ett fantastiskt GOTT NYTT ÅR önskar jag dej! Kram

#6 - - sevendaysaweek:

första bilden var väldigt fin!

#7 - - Monica:

:O vart fick du den där toppen ifrån? SUPER FIN

#8 - - Maria:

Fina bilder!! (som alla dina andra) ;)



Gott nytt år!!

#9 - - Katarina:

Härliga!

Gott nytt år igen. (Har bestämt för mig att jag redan sagt det, men blev tvungen att kika på dina fina bilder)

#10 - - Sara Björk:

Ja visst, det är bara du säger till. Måndag och onsdag är det lite inbokat annars så är vi fria och hemma skulle jag tro. :)

#11 - - M ä r t h a . V:

Fina bilder! :)

Upp