Höst på min planet.

Morgonpromenad när dimman ligger tjock över hela skogen.
Det är den bästa stunden på dagen. Så började jag min.
Lars Winnerbäck - Höst på min planet.


"Jag vill se frost ur varje sommardagg.
Jag vill se skymning mitt i rusningen.
Jag vill se vimlet byta ytterplagg.
Jag vill se löven byta färg igen.
Du säger att jag har en liten värld,
men den är större än begär.
Jag vilar under himmelen
i höst på min planet.
Jag sjunger för mig själv,
fastän jag vet
att sånt kan kallas ensamhet."
Natur | |
#1 - - Katarina:

Superfina bilder (verkligen) igen.

Älskar spindeln!!

#2 - - † Mejva:

Häftiga bilder, får en sådan inspirationskick av bilder tidigt på morgonen med dimma och fukt som hänger i luften, så himla coola bilder det blir då :)

#3 - - sara:

riktigt fina bilder! :D

måste bara fråga,

hur har du redigerat dom så att du får

den där lite mystiska o gamla känslan? :)

#4 - - Sandra:

Vilken härlig morgon !

#5 - - Bella:

Underbara bilder! Älskar <3

#6 - - Beatrice:

otroligt vackra bilder.

#7 - - M I C A E L A S (lovliie.blogg.se):

Jag gillar den där känslan du får till i alla din bilder! :)

#8 - - TIDSTJUVEN:

Så mysigt! :)

#9 - - Random:

Hejsan! Jag måste bara få säga att du är riktigt bra på det du gör :)

Jag har även en liten fråga.. Jag ska göra en ny header/design till min blogg, men har inga bilder & har ingen kamera heller så, får jag låna bilden med spindelnätet & spindeln, andra "häst bilden" och bilden längst ner? Det skulle vara super snällt om jag skulle få ^^ Jag skriver så klart att bilderna kommer från "www.angeliqe.blogg.se". Tack på för hand! :) &hearts;

#10 - - Amanda Jonsson:

så himla vackert

#11 - - Sandra:

Vilken underbar blogg du har!

Jag bara älskar dina foton, speciellt dom under kategorin natur. Det finns ett sånt härligt lugn i dom. Du är riktigt duktig! :)

Upp