I väntan på våren och vad jag fångat på bild sen sist.

 
Jag kokar kaffe och blir stående vid köksfönstret när något fångar min uppmärksamhet. Den här lilla vännen som inte längre lever men är så vacker att jag måste ta ett foto. Fjärilar. 
 
 
Jag välkomnar våren med att plocka in några kvistar från rhododendronbusken som är alldeles full i knoppar. För mars är väl ändå en vårmånad?  Och så kommer jag bo i den där tröjan när jacka inte längre är ett måste. 
 
 
Oavsett så kommer mars med ljuset och det är så efterlängtat att jag knappt kan förstå det. 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Emma:

Det är så härligt när ljuset återvänder! Här uppe är det vårvinter (min favoritårstid). Det gnistrar i snön och allt känns så där vackert och drömlikt. <3

Fint att du är tillbaka här å bloggen. Jag har saknat dig!

Svar: Åh tack. Det känns fint att ha den här platsen. <3
angeliqe.blogg.se

#2 - - Anonym:

Excellent blog! Do you have any tips and hints for aspiring writers?
I'm planning to start my own blog soon but I'm a little lost on everything.

Would you suggest starting with a free platform like Wordpress or
go for a paid option? There are so many options out there that I'm totally confused ..
Any recommendations? Bless you!

Upp