En morgon i mars.

Vi går den vanliga morgonsvängen efter sjön, det märks nu att det verkligen går mot vår. Fågellivet vid vattnet har vaknat på riktigt och svanarna flyger över våra huvuden med sikte på vattnet. 
 
Även om sol är fint så är dimma ett av mina favoritväder. Dessa färger får mitt hjärta att slå några extra slag och kameran har återigen fått platsen runt min nacke. Jag känner att det var längesen den här känslan infann sig. Det gör gott i varje del av det som är jag. 
 
Och så stannar vi vid strandkanten fast allt hon där vill, är att kasta sig rakt ut bland dimman och fåglarna. Det är så stilla att jag inte riktigt kan tro det. 
 
Vi stannar en stund och får med oss ungefär ett kilo sand hem. 
 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Birte | By Addy:

Så vackra bilder! Precis vad jag behövde se och läsa en stressig morgon som denna. ❤

Svar: Tack <3
angeliqe.blogg.se

#2 - - Emma Thun:

Du fångar det helt fantastiskt ❤️ Man riktigt känner hur det är att gå på dina vägar...

Svar: Tack fina du!
angeliqe.blogg.se

Upp