Bland mygg och solnedgång.

 
 
 
 
Bland det bästa jag vet. Kvällsdopp. Även om vi har en underbar badplats alldeles här hemma så älskar jag att bada på nya platser. Älskar att få se solen gå ned på andra ställen än hemma. Igår kväll med en vän, en sjö nån mil hemifrån. Vi slogs med myggen om plats och det tog en stund för mig att komma i men det är alltid värt det, känslan efteråt. Känna hur huvudet klarnar och kroppen blir pigg.
Tack moder jord för sjöarna och tack för allemansrätten och sådår.
 
Har ni badat än? 
Vardag | |
#1 - - Emma:

3 dopp hittills i år. Senaste alldeles nyss, ta av löparskorna, simma rakt över sjön, lyssna på tystnaden medan vattnet rinner av och springa hem igen. Finns något bättre?

Svar: Underbart! <3
angeliqe.blogg.se

#2 - - Anonym:

Förra söndagen med barnbarn i Åsbrosjön...kallt tyckte jag men...gick bättre och bättre,till glä förstås när tjejerna ville ha mig i plurret❤❤❤

Svar: Mysigt!
angeliqe.blogg.se

Upp