Julidagar.

 
Vaknar tidigt ibland, har så väldigt svårt att sova i värmen. Hon där märker på tre sekunder att jag är vaken och sedan är dagen igång från 0 - 100. Vi går en stund i den svala morgonen och när klockan slår 5,30 badar vi i sjön. 
 
 
I år är det galet mycket äpplen på träden. Grenarna hänger tunga och jag måste verkligen ta tag i det och gallra lite. Men det är så mycket annat som fångar min uppmärksamhet. 
 
 
Som den här lilla stugan på åkern. Också en tidig morgon där solen precis är påväg upp över granskogen. 
 
 
Dom där två. Finaste jag vet. 
 
Jag har aldrig badat så mycket som jag gjort den här sommaren. Vi badar, badar och badar. Tvättar håret i sjön och sveper in oss i morgonrockar. Och när termometern visar 29 grader i vattnet har man svårt att tro att det är sant. 
 
 
Vi jobbar hela sommaren men har semesterkänsla varje kväll. Här under äppelträdet sitter vi tills solen gått ner, och i sängen hamnar vi inte före tolv en endaste kväll.  
 
 
Vi har vänner och familj på besök. Jag knäpper den här bilden på Elsa och Lovis i farten, i den lilla sekund de sitter stilla och sedan är ögonblicket över. Jag älskar er. 
 
 
Jag redigerar klart lite foton och några dagar efter att denna bilden togs, föddes en liten Loui. 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Emmelie - mamma till två och sjuksköterska.:

Du verkar ha en underbar sommar, fortsätt njuta!

Svar: Tack snälla, det har jag! Hoppas du mår fint!
angeliqe.blogg.se

Upp