Fredagsord.

 
 
 
 
 
Idag vaknade jag kl 5 och tänkte trötta tankar om kaffe. Drog på mig raggsockorna och blev sittande i morgonrocken i flera timmar innan huvudet vaknade. En morgonpromenad senare känner jag mig lite piggare och nu väntar en sista sväng i svampskogen med mamma innan älgjakten drar igång. Det är fredag och den är ledig. Jag ska ta hand om den väl och bara göra saker som skänker mig lugn. 
Vad gör ni idag? 
 
Vardag | |
#1 - - Sanne (warginna):

Åh, lika stämningsfulla bilder som alltid! Härligt med en ledig fredag. Jag har skrivit prov precis satt Sangrian på kylning. Inte för att jag ska iväg på partaj, oh nej. Det blir en skön hemmakväll med sambon och hundarna. Och svamprisotto till middag. Fredagar helt i min smak!

Svar: Tack fina du! Det låter som en härlig fredag. Det blev ungefär samma kväll här, fast med tacos och lite rödvin. <3
angeliqe.blogg.se

#2 - - Anonym:

Fint med lugn fredag och självomhändertagande. Här har det varit jobb och nu en veckas semester som jag firat in med träning och nu soffläge med lite rödpang. Hoppas din helg blir vilsam. Kram

Svar: Åh, ska ni åka nånstans? Låter som en fin fredag. Här väntar nu jobbhelg. kram
angeliqe.blogg.se

#3 - - MALINDENISE:

Mysig dag! :D Själv ska jag ut och utforska örebro med min kompis som studerar här haha

Upp