Sommarregn.

 
 
Jag vaknar innan klockan, den står på halv sju även om kalendern skvallrar om semester. Regnet slår mot rutan och jag hör hur hjärtat stökar omkring i köket, det doftar kaffe. Sitter en stund på sängkanten och Ludde kurrar och ger kärlek. Vovvarna är blöta i pälsen och busar en stund innan de somnar om, tätt intill i hundkorgen. Jag smyger med mig en kopp kaffe upp i sovrummet. Stilla mornar.
Det är något vackert som vilar över sommarregn. 
Vardag | |
#1 - - Rania {Rowan Tree}:

Dina bilder och dina ord, jag älskar dem. De slår alltid an något i mig, de tränger in på djupet och berör och inspirerar. Tack!

Känns som att hela senaste veckan bestått av att mysa i sängen med blöta djur medan regnet smattrat mot rutan. Mysigt ändå men nu längtar jag efter sol igen :) Trevlig helg fina du!

#2 - - Anonym:

I always always always LOVE LOOOVE your pictures: they are absolutely stunning!

Aria

https://pandaonavespa.wordpress.com/welcome/

#3 - - Rania {Rowan Tree}:

Svar: Det gör vi med, bada är bland det bästa som finns. Vi har inte så mycket varmvatten och kan bara fylla halva men det gör oss ingenting. Vi skulle sätta in en duschkabin men valde ändå badkar tillslut, världens bästa! Ni som har hus borde ju ha plats för ett badkar? Visst har de? Otroligt mycket fint från flera bra märken! Men så lite så, det är du väl värd <3 Kram!

#4 - - Linnéa:

Vackert! Både ord och bild känns väldigt levande :)

#5 - - Johanna:

Så mysigt att ligga i sängen, dricka kaffe och bara lyssna på regnet! :)

#6 - - Anette:

Jag älskar hur du skriver, och fotograferar, blir berörd varje gång. Keep it up.
Kram Anette

#7 - - Sandra:

Vill hänga här inne på din blogg heeeela sommaren för den har precis den där känslan jag vill kapsla in i mitt bröst <3

Svar: Men. Tack. <3
Angelica

#8 - - Elise:

Helt nydelig .. tidlige, stille morgener er så gode.

Upp