Sedan sist..

 
 
Jag har haft jättesvårt att blogga. Sådär att orden inte finns.
 
 
Jag har funderat på mycket. Druckit kaffe i tystnaden. Stirrat ut på den betonggrå himlen. Känt att jag behöver vara lite off. Trycka på paus och känna efter. För livet går i 120. 
 
 
Jag har firat mamma på hennes 51 årsdag. 
 
 
Innan snön regnade bort hann jag ta en bild på den tjocka dimman över sjön. Himmel och jord i ett. 
 
 
Tänker att ljuset är annorlunda och att det bara blir ljusare för var dag. Underbart. 
 
 
Jag är kritisk till mina egna bilder och jag försöker släppa det. Jag älskar dessa bilder på min vän Frida och tänker att jag vill visa, och då gör jag det. 
 
 
Jag är lite allergisk mot mobilbilder men jag struntar i det.. Jag avslutade denna söndagen på Spa med en kär vän. Spontant och alldeles precis vad jag behövde. Nu är jag skönt mör och trött i kroppen och ska jag krypa upp i soffan brevid min andra hälft och kramas. 
Fotografi, Vardag | |
#1 - - Anonym:

Jag vill äta all gofika!

#2 - - Sara i Åre:

ibland behöver man ta en paus, och då ska man göra det. fast vi är många som tycker om att du är lite här igen. dina bilder kan vara de vackraste som finns. kram!

#3 - - Rania {Rania Maria Photography}:

Fina du, jag har saknat ditt bloggande; dina ord och dina magiska bilder. Men att pausa, stänga ner och koppla bort en stund är så skönt och behövligt - det gjorde du helt rätt i att göra, och spa låter ljuvligt.

Jag känner igen den där känslan så väl, att vara kritisk till sina bilder. Har nog en sådan period nu jag med. Kan det vara något med det nya året? hur som haver, jag tror man behöver vara kritisk till sitt skapande ibland för att gå vidare och för att kunna fortsätta ha viljan och inspirationen.

Dina bilder är verkligen otroligt vackra och berättande dock, så Du är ju såklart kritisk helt i onödan ;)

Kram och fin söndagkväll till dig!

#4 - - Sandra T :

Tänker att det är lite den tiden. Att kura inne, under filtar. Värma, krama och visa sig själv omsorg. Att åka på spa eller promenera i skogen. Pussa katter och ha raggsockor. Jag hittar mina lugna punkter trots stadsbruset. Tänker att februari också kanske behöver lite extra ljus på olika sätt. Innan vårljuset hittar in. Tar dina ord med mig.
Kram

#5 - - ISA:

vilket otroligt himla fint sovrum ni verkar ha. Drömmen! och spa är optimalt avslut på helgen. KRAM!

Svar: Ja, vårt sovrum är verkligen min favoritplats. :)
Angelica

#6 - - Charlotte:

Hej Angelica,

Jeg har for nylig opdaget din blog - jeg helt enkelt helt elsker den. Tak. <3

Svar: Tack snälla! <3
Angelica

#7 - - lena lindroth:

mysigt sovrum! :)

Upp