Måndagsord.

 
 
Så fort jag tänker tanken att jag ska försöka hålla en jämn uppdatering härinne så tappar jag inspirationen. 
Men nu är det måndag och det här gör mig glad just nu : 
 
 
- Jag har tre pass kvar att jobba innan min allra första semester någonsin. 
 
- Ljuset. Morgonljuset och kvällsljuset speciellt. Hur fint är det inte.. 
 
- På fredag hämtar vi Binja. Kan ni förstå? Det kommer snart springa omkring en liten goldenvalp här i huset. 
 
- Lilla Magsan opererades i fredags. En operation med komplikationer och tårar. Vi fick ha henne kvar i livet, och hon börjar sakta men säkert pigga på sig nu. Herregud vad det är svårt att inte kunna hjälpa när det mår dåligt, de små liven. Men som sagt, hon blir starkare och starkare. 
 
- Min nya pall. Ni ser den va... Jag älskar möbler med själ och historia. 
Denna från en butik i staden en bit hemmifrån. Kolla in deras instagram @graceinterior
 
 
 
Önskar er en fin start på veckan. 
 
Inredning, Vardag | |
#1 - - ISA:

Ljuset gör mig till en ny, härligare människa alltså! nu lever man upp :D och som jag alltid säger: vill ha ditt sovrum!!

#2 - - Johanna:

Så vacker! Älskar äldre möbler! :)

#3 - - Maria Ekblad - nyföddfotograf i Göteborg:

Åh hoppas allt fortsätter gå bra efter operationen! Och vilket underbart fint sovrum du har!

Upp