Att vara vaken en hel natt.

 
 
 
 
Att fota stjärnhimlar. Månen.
Inget jag brukar göra och inte alls så lätt. Mitt första försök ser ni här, och jag älskar dessa. Jag har varit vaken sen kl 2 inatt, ren magi. Jag vill inte gå och lägga mig för nu strålar solen och jag är så fylld av energi, jag är så glad att jag gick upp, så glad att få vara med om en sånhär sak.
Herremingud vad vackert. 
Fotografi, Natur | |
#1 - - Ellinor:

Visst var det vackert!
Var inte uppe och såg hela skådespelet men gott och väl den blodröda månen strax innan klockan fem i morse - magiskt!

#2 - - TIDSTJUVEN:

Åh, så fint! Här i västra Finland var det alldeles mulet hela natten, så det gick inte att få en skymt av blodmånen. Så typiskt. Fick besviken gå och lägga mig igen och hoppas på bättre tur år 2033.

#3 - - { Rania Maria Photography }:

Men åh vad fina bilder! Att fotografera himlen är svårt men du har då verkligen lyckats <3 Jag ställde klockan på lite efter 04 men dessvärre var det alldeles mulet här.. så glad att få se det via så fina bilder istället :D tack!

#4 - - Pernilla:

Så fina bilder. Vad har du använt för kamera?

Upp